Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 26 juni, 2012

Syskonträff igen

Alltid kul att träffa syrran, eller hur Viggo?

För en gångs skull har jag tur med vädret på min lediga dag! Solen skiner och det är hur varmt som helst ute på trappan. Vi har haft besök på förmiddagen jag och hundarna. Anita och hennes hundar har varit här en sväng. Viggo fick visa hur han är duktig på slalom med bågar 😉 och han och Ella har busat som galningar. Det är så kul att se hur skoj de har tillsammans och hur mycket de verkar gilla varandra. Det blev en del bilder idag med. Tyvärr tog batteriet slut i kameran när jag skulle ta gruppbild på slutet så de bilderna blev suddiga.

I söndags var jag och Sara en sväng till klubben och tränade med Viggo, Midas och Theo. Det blev bara en super enkel u-bana som jag körde med externbelöning. Alla hundarna gick jättebra. Är väldigt nöjd med Viggos fart än så länge. Hoppas jag lyckas behålla den även när vi börjar svänga lite mer.

Detta var allt för idag. Soliga hälsningar från mig och flufftrollen.

/Emma

Read Full Post »